Katastrophenauskunft, GmBH

Alles total katastrophal. För allt det tyska i tillvaron. Inhaber: Florian Neureuther.

Stajlrummisch

Publicerad 2007-11-18 12:01:25 i Skvaller,

Här är mitt bidrag till Stajlrum, en otroligt cool sajt med en massa bevis på att Timell och Kirschtrinker tagit över våra hjärnor totalt och att de nu är ute efter Din Själ.

image193
Utsidan med min välskötta trädgård. Jag har också gjort en massa gjutningsarbeten och mamma hjälper till när jag ska städa i garaget.

image194
Detaljplan över området jag bor i. Det inringade fältet är tunnelbanan.

image196
Här kommer min polare Bosse ut ur garderoben.

image197
En natt i september kvartade några andra kompisar över efter en fest hos oss. Lägg märke till väggpanelen bakom Stoffe. Den snodde jag när jag renoverade indiska lunchrestaurangen Bombay Dysentree (även känd som Indian Gaylord) i Gamla Stan.

image198
Här är rummet i källaren. Lägg märke till ljusskenet från taket. Det finns inte där i vanliga fall, så det var nog ett rymdskepp från galaxen Dnielsson 53 G som just efter att bilden togs landade på min takterrass och kidnappade mig i sömnen och utförde psykosexuella experiment på mig.

image199
Sovrummet innan jag spacklade väggarna.

Hälsar: Jean-Christoph Lêgume, Åkers Runö.

Se fler på www.styleroom.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lothar Leder

Redaktionen på Lothar Leder Schreibenfirma AG består av: Josef Fritzl, Natascha Krampus, Lothar Leder, chefredaktör, f d u-båtskapten i schweiziska flottan, o ansvarig utgivare. Pablo Morales, dansk-mexikansk före detta barföreståndare och mellanviktsboxare. Ed Scriptor, amerikansk f d Vietnamkorrespondent och sportkommentator, även duktig hårdrockstrummis. Rogert Nudel, inrikeschef och sekreterare för autistisk desinformation. Sigurd Mazarin, häcklare, reporter och korrekturläsare, ofta dagbefäl. Xibalba Ba'atan, vår religiöst bevandrade och hallucinogent intresserade korrespondent i Centralamerika. Chekkon Pepe, politisk rådgivare, hembrännare samt tidigare Europatrea i den sorbiska nationalsporten Kegeljodln. Samt ett antal frilansande skribenter, bl a den tyrolske frihetskämpen Sepp Innerkofler som får jobba här så länge han inte tjatar om att ismannen är ett fuskarbete från Kaiserliche Staatsoper i Innsbruck. Vi stöder gammal punk, nya former av rävjakt och återinförandet av all sorts prygel lite här och där. Mest där.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela